خانه اینترنتی من

خانه اینترنتی من

خانه اینترنتی من

خانه اینترنتی من

موتور جستجوی جایگزین گوگل

موتور جستجوی ایکوسیا می‌تواند در مواقع بروز مشکل برای گوگلُ جایگزین خوبی باشد. 

این موتور جستجوگر که "ecosia" یا موتور جستجوی سبز نام دارد، وعده داده است که حداقل 80 درصد درآمد خود را به صندوق جهانی حیات وحش (WWF) اختصاص ‌دهد. 

.
این موتور جستجوگر که توسط "یاهو" و "بینگ" پشتیبانی فنی می‌شود این وعده را به کاربران خود داده است که با هر بار کلیک، دو متر مربع از جنگل‌های انبوه برزیل از نابودی نجات پیدا می‌کنند. 

.
"کرول" بنیانگذار "اکوسیا" گفت: "اگر تنها یک درصد از کاربران وب از سایت "اکوسیا" برای جستجو استفاده کنند هر سال می‌توان به اندازه کشور سویس، جنگل‌ها را از نابودی نجات داد". 

.
شایان ذکر است اکوسیا توسط گروهی از طرفداران محیط زیست در برلین آلمان راه‌اندازی شده است. 

 . 

 

 

   

 http://ecosia.org

نظرات 1 + ارسال نظر
بی خوابی جمعه 6 اسفند 1389 ساعت 15:25 http://www.click-saeed.blogfa.com

سلام وبلاگ خوبی دارین خوشحال میشم از وبلاگ ما هم دیدن کنید و نظرتون رو در مورد وبلاگ من بگین منتظرتون هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد