خانه اینترنتی من

خانه اینترنتی من

خانه اینترنتی من

خانه اینترنتی من

موجودی با عمر لایتناهی

گونه‌ای خاص از عروس دریایی؛ تنها موجودی در دنیا که عمر جاودان دارد و هرگز نمی‌میرد.

این حیوان ممکن است تنها موجودی باشد که عمر جاودان دارد. از آن‌جایی که این عروس دریایی قادر است پس از آخرین مرحله‌ی بزرگسالی، دوباره تغییر شکل داده و به نخستین مرحله‌ی زندگی خود بازگردد، ممکن است هیچ پایان طبیعی برای طول عمر این حیوان وجود نداشته باشد. 

..

دانشمندان می‌گویند Hydrozoan Jellyfish تنها حیوانی است که می تواند بارها و بارها در زمان به عقب برگردد و دوباره حالت بواسیر لحمی خود را (مرحله اول از زندگی) پیدا کند. آن‌ها می‌خواهند بفهمند چه‌طور این حیوان می‌تواند جریان سالخوردگی خود را به حالت معکوس درآورد.  

 .

از آنجایی که این حیوان هیچ‌وقت نمی‌میرد، تعداد آن‌ها در اقیانوس‌ها روز به روز در حال افزایش است. 

.

 

 

منبع: مشرق نیوز

 

نظرات 1 + ارسال نظر
حامی سه‌شنبه 21 دی 1389 ساعت 17:31 http://www.manoto8.blogfa.com

استفاده کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد