خانه اینترنتی من

خانه اینترنتی من

خانه اینترنتی من

خانه اینترنتی من

تبدیل کننده+کانورتر+آنلاین

·       

چگونه هر فایلی را بدون استفاده از نرم‌افزار تبدیل کنیم؟

حتماً برای شما هم پیش آمده است که بخواهید فایلی را به فرمت دیگری تغییر دهید.مثلاً فایل word خود را به pdf تبدیل کنید؛ یا فایل pdf خود را به عکس تبدیل کنید؛ یا عکس bmp خود را به jpg تبدیل کنید؛ یا اصلاً فیلم‌های خود را از avi به mp4 تبدیل کنید تا روی گوشی خود تماشا کنید… قطعاً مثال‌های زیادی برای انواع تبدیل‌های مختلف وجود دارد. 

 

 

معمولاً بیشتر ما از یک یا چند نرم‌افزار تخصصی برای هر تبدیل خاص استفاده می‌کنیم. اما تصور کنید یک نرم‌افزار همه‌فن‌حریف وجود داشت که فایل خود را به خورد آن می‌دادیم و فایل دلخواه خود را تحویل می‌گرفتیم. البته در دنیای نرم‌افزارهای دسکتاپ، چنین چیزی خیلی بعید است اما در دنیای سرویس‌های آنلاین واقعاً چنین چیزی وجود دارد. اسم این سرویس آنلاین zamzar است.

 

سرویس آنلاین zamzar برای تبدیل انواع فایل‌ها

سرویس آنلاین zamzar می‌تواند انواع اسناد، فایل‌های موسیقی، ویدئوها، عکس‌ها، کتاب‌های الکترونیکی، فایل‌های فشرده و حتی نقشه‌های autocad را به انواع دلخواهی از فایل‌ها تبدیل کند. حتی اخیراً امکان تبدیل فایل‌های متنی به mp3 هم در این سرویس گنجانده شده است.

اول می‌خواستم برخی از تبدیل‌های مهم‌تر را در اینجا ذکر کنم ولی آنقدر تعداد آنها زیاد است که بهتر است خودتان به بخش انواع تبدیل‌ها در سایت آنها بروید و ببینید که بیش از ۸۰۰ نوع تبدیل مختلف در دسترس شما قرار می‌دهد. خلاصه آنکه در zamzar، از شیر مرغ تا جان آدمیزاد فراهم است!

نحوه استفاده از سرویس آنلاین zamzar

برای استفاده از سرویس آنلاین zamzar، فقط کافی است یک مرورگر اینترنت و یک اتصال اینترنت داشته باشید تا بتوانید از خدمات این سرویس به طور رایگان بهره‌مند شوید! بنابراین ابتدا وارد سایت zamzar شوید و سپس گام‌های زیر را که در شکل هم نشان داده شده است دنبال کنید:

1.      فایل مورد نظر خود را آپلود کنید. البته اگر فایل مورد نظرتان روی اینترنت است می‌توانید با کلیک روی لینک URL که در تصویر بالا هم نشان داده شده است، آدرس اینترنتی آن فایل را وارد کنید.

2.      حالا zamzar وارد عمل می‌شود و فرمت کنونی فایل شما را تشخیص می‌دهد. سپس بر این اساس، به شما اعلام می‌کند که این فایل را به چه فرمت‌هایی می‌توانید تبدیل کنید. شما هم فرمت مقصد را انتخاب می‌کنید.

3.      حالا ایمیل خود را وارد کنید تا لینک دانلود فایل تبدیل‌شده از آن طریق برای شما فرستاده شود.

4.      دکمه convert را بزنید!

تمام شد. حالا zamzar پس از اینکه تبدیل را انجام داد، یک لینک دانلود به ایمیل شما خواهد فرستاد تا فایل خودتان را که به فرمت دلخواهتان تبدیل شده است از آنجا دانلود کنید!

منبع: تفریح‌وار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد