خانه اینترنتی من

خانه اینترنتی من

خانه اینترنتی من

خانه اینترنتی من

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر برگزار می‌شود.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، رایانه و تجارت الکترونیکی از 16 تا 20 آبان ماه ۱۳۸۹ برگزار می شود.

.

 ایران الکامپ 2010 در فضای نمایشگاهی 20 هزار مترمربع در محل دائمی  نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود .

.

 این نمایشگاه در موضوعات سخت افزار، نرم افزار، شبکه و امنیت، اینترنت و شبکه های اطلاع رسانی، دولت الکترونیک، خدمات فناوری اطلاعات شامل فروشگاههای مجازی، خدمات پشتیبانی و آموزش و پژوهش و لوازم و تجهیزات جانبی پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

.

این نمایشگاه به طول چهار روز خواهد بود.

.

به گفته برگزارکنندگان نمایشگاه الکامپ، راه اندازی سالن دولت الکترونیک، دعوت برای حضور هیئت های بازدیدکننده خارجی و تور بازدید از نمایشگاه برای جامعه متخصصان کشور از دیگر برنامه های ستاد برگزاری این نمایشگاه است. 

.

اینترنت رایگان برای تمامی غرفه داران و بازدیدکنندگان در طول برگزاری نمایشگاه فراهم خواهد شد. 

 .

تصحیح شده از خبر خبرگزاری مهر

           لینک خبر(کلیک کن)

 
نظرات 2 + ارسال نظر
امین شنبه 27 شهریور 1389 ساعت 12:42 http://otaghak.blogsky.com

سلام دوست من.وبلاگ زیبایی داری.به من هم سر بزن.اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم،منو با عنوان زیر قرار بده بعد خبرم کن تا منم تورو لینک کنم:

.•:*`¨*:•. اتاقک .•:*¨`*:•.

MyTheme شنبه 27 شهریور 1389 ساعت 12:54 http://www.mytheme.ir

سلام دوست عزیز
وب سایت MyTheme.ir (قالب من) گرافیک منحصر بفرد و بسیار جذابی برای قالب های رایگان وبلاگ در همه موضوعات و زمینه ها ارائه داده. اگه می خوای وبلاگت جذابیت زیادی واسه بازدید کنندگان داشته باشه پیشنهاد می کنم حتما یه سر بزن قالب ها رو ببین و انتخاب کن. موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد