خانه اینترنتی من

خانه اینترنتی من

خانه اینترنتی من

خانه اینترنتی من

دلیل آبی بودن فیس بوک

 

آیا تا حالا فکر کردین چرا صفحات فیس بوک آبی است؟

.   

 

 

 

  

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

  

 

 

نشریه آمریکایی نیویورکر گفت‌وگویی را با بنیانگذار 26 ساله فیس بوک (متولد ۱۴ مه ۱۹۸۴)انجام داده است که در آن " مارک زوکربرگ " به سئوالات مخاطبان این نشریه جواب می دهد. 

. 

 یکی از سئوالات مبنی بر دلیل آبی بودن فیس بوک است.

 .

او در پاسخ به این سئوال می گوید که دکور خانه وی به غیر از آشپزخانه که به رنگ زرد است به رنگ آبی است.

 .

با این حال وی ادامه می دهد که رنگ‌های برای او قبلا زیاد مهم نبود تا این که چند سال پیش متوجه می شود که نسبت به رنگ های سبز و قرمز کور رنگی دارد ودلیل انتخاب آبی این بوده است که می تواند این رنگ را به طور کامل ببیند.

 .

به دلیل زیاد بودن متن من فقط بخشی از این گفت‌وگوی جذاب را ترجمه کردم. 

 .

لینک اصلی برای علاقمندان: 

 

                                         کلیک کن!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد